Monday, April 13, 2009

Twitter is the new pink

På väg tillbaka från påskledigheten i Varberg. Fantastiska dagar i solen med havet som kompis. Nu är frågan hur många veckor man ska spendera där i sommar. Fyra börjar smaka bättre och bättre när jag tar det i min mun, men man får se.

Läste i en kommentar här under att folk är sugna att dra ihop en tailgate lagom till starten av svenska ligan på Zinkens. Givetvis kan ni räkna med mig!

twitterpete

Det senaste i mitt college football-liv är att jag har börjat att följa Coach Carroll på miniblogg-tjänsten Twitter. Hans små kommentarer om livet och USC kommer att bli spännande.

Just nu spelar han golf i OC – i sin egna tävling “Pete Carroll Heritage Golf Classic” – och tycker att det är ‘weird’ att spela i en tävling som är döpt till sig själv. Jag letar givetvis vidare efter fler coacher där ute!

2 comments:

  1. Jepp, Football på lördagen den 9 maj klockan 15.00 Zinken. Stockholm MM - Djurgården IF.

    Jag tycker vi kör en ordentlig Tailgating party innan i Tanto. BBQ, Bud ovh boll. Hur mycket sämre kan man ha det?

    ReplyDelete
  2. Nu har jag bokat in tailgaiting i min outlook kalender så nu är det tailgating som gäller. Hejja DIF. Bra initiativ

    ReplyDelete