Tuesday, March 3, 2009

35te yard linjen – shady side!

Då börjar planerna för hösten att rota sig. Som det verkar just nu så kommer det att bli en fantastisk höst!

redraider Den tänkta resan: Den 20 November sätter jag mig på flyget mot USA, och närmare bestämt Lubbock, TX. Matchen Texas Tech mot OU kommer förhoppningsvis att avnjutas i ett inte alltför obehagligt ökenlandskap. Jag hoppas även att några kompisar från Claremore orkar komma ner. Det hade varit fantastiskt! Kanske inte en lika bra match som det var i höstas, men det är ju ändå mitt älskade OU.

Vidare går säkert resan till just Oklahoma och Claremore. Förhoppningar finns att se Claremore Red Zebras på söndagen, men det kan bli tajt… Inga direkta planer vad som kommer att hända under veckan. Kanske en hyrbil och sådär.

Efterföljande helg kommer höjdpunkten på resan. Jag och min då tillreste storebror kommer att åka till Gainesville!  Biljetterna är redan inhandlade och vi kommer att sitta på 35-yard-linjen några rader upp och se när Tim Tebow har sin avskedsföreställning mot the Seminoles. En helt makalös upplevelse! 33942247

God bless Tim Tebow and his saviour Jesus Christ! Jag börjar att gilla Tim mer och mer…

1 comment:

  1. Tur att man inte blir avundsjuk så lätt, vilken jävla resa! Säga vad man vill om Tebow men en sjuhelvettes QB har han varit och matcherna Florida - Florida State brukar ju kanna va riktigt bra, så det lär nog inte bli så dåligt.

    ReplyDelete