Wednesday, February 11, 2009

Bröderna McCoy

Så blev det då klart att yngre broder McCoy kommer att ansluta till Longhorns så snart hans highschool-karriär är över. Inte så märkligt att det blev så egentligen, även om Texas säger att Colt inte hade något med saken att göra.

Lillebror ser om möjligt ännu lustigare ut än Colt. I och med att han kommer till Texas 2010 så kan det bli McCoy i många år framåt i Austin. 

Även om Case, som han heter, lever upp till sin tönt till storebrors förmågor så blir det svårt att tävla om bästa bröder mot 'the Mannings'. Men jag tycker att det är lite coolt om McCoyarna klarar av att starta back-to-back så att säga vid Texas.

Och till sist så är det läge att säga grattis till den gamle OU-quarterbacken Troy Aikman, som efter 20 år på UCLA äntligen har fått sin examina. Fantastiskt! 

2 comments:

  1. Det finns många som ska vara jävligt tacksamma att det är bra på någon sport : Mannings, Colts, Ronaldiho, Rooney, Ledl. Alla ser ut som en påse skridskor och skulle aldrig fått ligga på hålet om de inte varit stjärnor i någon sport.

    Jag tror jag och Per hade en diskussion för någon sommar sedan vem som skulle fått minst kött mellan Ronaldinho och P Manning om de inte varit duktiga i sina respekttive sporter...

    Jag tror jag röstade på Ronaldihio....

    ReplyDelete
  2. Det stämmer bra det Tysken, bra minne och jag röstade ju såklart på Manning fjanten.

    ReplyDelete